poniedziałek, 30 marca 2015

Ostatnie ozdoby wielkanocne

   Witam wszystkich gości na moim blogu. Jeśli też prowadzicie bloga i ja jeszcze Was nie odwiedziłam, to dajcie znać w komentarzach. Chętnie zajrzę.


   Mojej kokoszce wykluł się kurczaczek. Taki żółciutki i okrąglutki. 
Zrobiłam płaskie jajeczka do zawieszenia na gałązki lub w oknie. 

Projekt 13/52





Projekt 14/52





Zainspirowana prezentem od Krysi z CreaDiva, zrobiłam ubranka na jajka. Te żółte jajo to od Krysi. Więcej opisze w osobnym poście.

Projekt 15/52




 Miseczka na słodycze dla moich łasuchów. Cukierki jeszcze trzeba kupić. 
Projekt 16/52




Serdecznie dziękuję za  tak liczne odwiedziny i miłe 

komentarze.

Pozdrawiam  Arleta ♥


24 komentarze:

  1. Śliczne , kolorowe pełne optymizmu ozdoby. Ja na szydełku zdążyłam tylko wydziergać serwetki. Na więcej zabrakło czasu. Pozdrawiam cieplutko:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetki tez są cudne, pokazałaś u siebie. Chętnie zobaczę. Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Same cudeńka! Najbardziej podobają mi się ubranka na jajka :) Są rewelacyjne!
    P.S. Największa kanwa to chyba 14 :) O większej nie słyszałam, są jeszcze gobelinowe, ale w tym temacie już się nie wypowiem bo zielona jestem. Ja teraz eksperymentuję na drobniejszych kanwach, 16ct i 18ct. Ale dla początkujących zdecydowanie najlepsza jest 14-ka - sama na niej zaczynałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ozdoby ja w tym roku odpuściłam na maksa ale coś tam nowego pokażę, miałam robic dzisiaj z rana zdjęcia ale jakoś mi siły odeszły :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko pięknie za odwiedziny. Czekam na Twoje nowości. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace :-) Cudne ozdoby wielkanocne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!!! super kurka i kurczaczek jaki słodziutki i żółciutki,zawieszki tez exstra i ubranka na jajcorki,miseczka wyglada wspaniale:)A ja za to mam cukierki ale nie mam takiej miseczki hihihihi,jak juz wspominałam nie lubie usztywniania takich rzeczy.Dziekuje za odwiedziny u mnie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Wspaniałe wspaniałości tu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczności... PODZIWIAM Twój talent:)
    słonecznego przedświątecznego tygodnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczności. PODZIWIAM twój talent:)
    Pięknego i słonecznego przedświątecznego tygodnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace wyglądają wspaniale.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Very lovely post:)
    Can't wait to see new one..Love your blog :)
    xoxo Antonella

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie i kurka i kurczaczek, fajne te jajeczka do zawieszenia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie Twoje prace są piękne ale to kurczaczek skradł moje serce :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńka.A kurczak to istny słodziak.
    Teraz będą cieszyć oko te wszystkie Twoje zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczności, wszystko ładne i wspaniałę ale mnie najbardziej zauroczył ten żółty kurczaczek, słodki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne ozdoby wielkanocne!!! Wszystko pięknie się prezentuje!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Żółciutkie kurczaczki też robiłam i powiem Co że zrobiły niezłą furorę bo miałam 12 sztuk i wszystkie sprzedałam ;) Super zawieszki, aż szkoda, że takich nie mam, ale czasu już za mało, koszulki na jajka na pewno będą się świetnie prezentować w wielkanocnym koszyku :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałości zrobiłaś, ten maluszek żółciutki jest uroczy :)

    Życzę pogodnych Świąt. :))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę:
    Wielkanoc nadchodzi, więc czas już na porę
    By uśmiechnięty baranek zabeczał na stole
    A z nim kurczaczek przez cały ranek
    Pilnuje pięknych, barwnych pisanek.

    Życzę miłości, nadziei i wiary
    Święconki smaczniejszej od dań Winiary
    W dyngusa wody, by zewsząd prysła
    Alleluja! Jezus zmartwychwstał!
    Zdrowych i radosnych Świat Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczak jest rewelacyjny :-)
    ...
    http://serwetki-quillinq.blogspot.com
    https://www.facebook.com/szydelkowanie.i.quilling
    www.facebook.com/groups/437033246435838/

    OdpowiedzUsuń