poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Fioletowo mi...

Witajcie! 

   W ostatnich tygodniach króluje u mnie praca na ogrodzie i kolor fioletowy.
Kolor ten jest u mnie za sprawą zabawy u Danutki, do której postanowiłam dołączyć w tym miesiącu.
   Dawno już miałam ochotę to zrobić, ale bałam się że nie zdążę na czas. Gdy zobaczyłam kolor Kwietnia, to nic a nic się nie wahałam.
Uwielbiam kolor fioletowy od zawsze. Nie noszę w takin kolorze ubrań, ale mam fioletowe  dodatki w domu. Nawet ściany mam fioletowe (śliwka węgierka). Uwielbiam go. 

Zrobiłam bieżnik z nitki Maxi, zdążyłam w ostatniej chwili. Bardzo długo szukałam odpowiedniego wzoru, oto ostateczny efekt. 

Projekt 18/52







Wzór z netu dla chętnych.



 Kolorki

Myślę, że Stefan najchętniej zaprzyjaźniłby się z żółwiem Stasiem. Razem świetnie się bawią.





W między czasie zrobiłam drugie już ponczo, identyczne co poprzednie.


Fioletowo też na rabacie kwiatowej.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.
Bardzo mi miło, że jesteście ze mną.

Pozdrawiam Arleta ♥



54 komentarze:

  1. Piękny bieżnik w cudnym kolorze :-) Śliczny wzór.
    Ponczo wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna serweta... I w ogrodzie przyjemnie:) Tak wiosennie i miło:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Stefciu to już chyba w skowronkach cały -śliczny bieżnik - - dziękuję za dodanie do znajomych i się odwdzięczam - super tu u ciebie = serdeczności śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny bieżnik!!! Bardzo ładny kolorek!!! Piękne kwiaty na rabacie!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bieżnik, wzorek bardzo fajny można go łatwo dostosować do swoich potrzeb. Wzorek zanotowałam, może kiedyś zimowa pora...Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Bieżnik śliczny,delikatny ,na każdy stolik pasujący idealnie,szczególnie do mojego salonu pasowałby jak ulał.'Super,że jesteś w zabawie,ale jakoś nie widzę ani słówka na temat upodobań do tego koloru,proszę dopisz ze dwa zdania,aby praca była całkowicie zaliczona.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Danutka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisanie to moja słaba strona, ale już poprawiłam opis.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ale śliczny, podziwiam cierpliwośc w robieniu kilku takich samych a potem w łączeniu tych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny bieżnik , który idealnie wkomponował się w wiosenne uroki :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten bierznik , podziwiam talent do dziergania, mnie szydełko jakos nie lubi a juz taki duzy wzór jest poza moim zasięgiem . Pieknie sie prezentuje na stole.
    Pozdrawiam i życzę udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny bieżnik i ten kolorek bardzo mu pasuje.
    Kwiaty śliczne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten bieżnik, misterna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo pracochłonnie i bardzo pięknie :) i ten fiolet strasznie mi się podoba ;)
    podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny bieżnik w tym fioletowym kolorku, świetnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny bieżniczek, bardzo delikatny. Wybrałaś bardzo Ciekawy wzór , a kolorek do tego dobrała doskonale :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten bieżnik! I cudnie kwitną Ci pierwiosnki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności pokazujesz.Piękny bieżnik i ponczo.Jak pięknie i wiosennie u Ciebie w ogrodzie.Kwiaty pięknie kwitną.Daj znać kiedy mnie odwiedzisz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny bieżnik! I wzór i kolorek ślicznie się ze sobą komponują.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny bieżniczek pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny bieżnik, śliczny kolor. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny bieżnik u mnie znalazł by miejsce nie ma co :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bieżnik wspaniały w bardzo ładnym odcieniu fioletu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pracochłonny ten wzór wybrałaś, ale efekt jest zart zachodu. Misterny, w pięknym kolorze - cudny po prostu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny bieżnik i w super kolorze - uwielbiam ten odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny bieżnik:) Szczerze podziwiam, bo szydełkowanie nie jest moją mocną stroną..Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny bieżniczek,fajny wzór,pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna serweta! Kolor cudny.
    Ja w ogrodzie już prawie prace zakończyłam - z tym, że ja wolę warzywa od kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny ten bieżnik,bardzo delikatny,a już tempo jego zrobienia wprawia mnie w absolutny podziw

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie się prezentuje bieżnik - widać, że musiałaś się przy nim napracować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny bieżnik. Bardzo fajny wzór i chyba mocno pracochłonny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne to, choć wolałabym jednak w innym kolorze! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Serwetka jest piękna i w kolorze i we wzorze i oczywiście jest pięknie wykonana. Jednym słowem efekt WOW. Za wzór dziękuję, zapisany w folderze do zrobienia. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie się prezentuje :) Wybrałaś śliczny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały bieżnik..a w ogródku cudnie fioloetowo ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wzór ... a bieżnik jeszcze ładniejszy... gratuluję . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny bieżnik i powiem szczerze, że zaskoczył mnie efekt ze zdjęciem na drewnie, bo ja się raczej lubuję w białych serwetach ale to połączenie drewna z fioletem wygląda bardzo kusząco:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny ten bieżnik i kolorek też by pasował do mojego wnętrza bo lubię fiolet. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny kolor i śliczny wzór. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bieżnik pięknie się prezentuje w tym kolorze ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny ten bieżniczek :) Może i ja się kiedyś skuszę na ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny bieżnik. Ogólnie prowadzisz fajny blog :). Z przyjemnością będę wpadać częściej :)
    Dziękuję za komentarz i odwiedziny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne serwetki robisz Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny bieżnik i cudowny kolorek :)).

    OdpowiedzUsuń
  43. warto było długo szukać bo wzór zachwycający! :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Prześliczny jest ten bieżnik Arletko, wygląda niezwykle elegancko.
    A kwiaty piękne! Ja też jestem pasjonatką i uprawiam spory ogród - piszę o tym na drugim blogu. Jeśli znajdziesz chwilkę to serdecznie zapraszam.
    Dziękuję za odwiedziny i przesyłam wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie ładne fioletki, piękny bieżnik! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wzór jest bardzo efektowny ,a z doświadczenia wiem ,że takimi"elementami"szybko się robi:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń