sobota, 6 czerwca 2015

Małe serwetki


Witajcie!

   Na reszcie mamy piękną pogodę i z szydełkiem można wyjść na powietrze.
Zrobiłam dwie małe serwetki, które posłużą jako podkładki pod talerzyki. Jedna beżowa z Maxi i wzoru otrzymanego od Joli, która prowadzi bloga Moja Dzier-Gadanka
Zapraszam do Joli w odwiedziny.

Projekt 21/52

Zdjęcia wykonała moja córeczka.







Tą serwetkę robiłam z kordonka Kaja 15, wzór znalazłam w  moich zasobach gazetkowych.




Na dzisiaj to tyle, do usłyszenia po niedzieli.
Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny i bardzo ciepłe komentarze.
Pozdrawiam Was gorąco  Arleta ♥


30 komentarzy:

  1. na szydełku mało robię ale jak już to zrobię coś co i tak mi się nie podoba a te twoje serwetki i ogólnie są piękne - serdecznie pozdrawiam Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te serweteczki. Tę drugą już robiłam. Pierwsza cudna. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe serwetki mają w sobie dużo uroku...ale też dużo zależy od wzoru:) Ta druga urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są prześliczne!!!! Jednak to prawda, ze małe jest piękne!!!!
    wspaniałej niedzieli kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe serwetki są super, szybko powstają i mogą cieszyć oczy swa urodą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten pierwszy wzór, według schematu na 6 motywów to kiecka anioła

      Usuń
  7. Śliczne serweteczki, niewielkie, ale mają swój urok.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pełne uroku. Doskonale je wykonałaś. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze! Uwielbiam szydełkowe serwetki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serweteczki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. super serwetki,a ja nie mogę dziergac na dworzu bo z pamięci nie zrobiłabym ani jednego ściegu ,no moze łańcuszek:)Więc podziwiam Cie że tak super robisz:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie serwetki są cudne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieki za komentarzyk na moim blogu i juz Ci odpowiadam na pytanie dotyczace serwetki która robiłam.Ja robiłam serwetkę włóczką Camilla 6/4 jest to bawena 50 gr=125 metrów tak pisze na etykiecie.No i nie trzeba krochmalić chyba że ktoś lubi:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne serwetki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę jakie masz teraz ładne serweteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , to próba przed szydełkowaniem zestawu pod talerzyki.

      Usuń
  16. Śliczne! Bardzo lubię motywy z tych fachlarzyków!

    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne serwetki.
    A zdjęcia pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te serwetki wydziergałaś, mnie niestety szydełko nie lubi , chyba wolę inne techniki tworzenia.
    Pozdrawiam i dziekuję za owiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że do mnie zajrzałaś Aniu. bardzo podziwiam twoje hafty i decoupage. Pozdrawiam

      Usuń
  19. Lubię robić takie małe serwetki :))
    Twoje wyszły śliczne.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne serweteczki, a bieżnik z wcześniejszego wpisu po prostu uroczy. :)
    Zapraszam do mojej zabawy "Dopasuj". :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super serwetki, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń