poniedziałek, 16 marca 2015

Kokoszka

   Z akrylu powstała okazała kurka. Ma ok. 7 cm wysokości i cudnie falujący ogon.
 Chyba będzie to ładna ozdoba świątecznego stołu?

   Dla chętnych zamieszczam wzór, z którego korzystałam. Znalazłam go w internecie i nie pamiętam czyjego jest autorstwa. Przerobiłam trochę ogon i grzebyk.





   Wreszcie udało mi się usztywnić koszyczek. Do tej pory używałam cukru, a teraz ługi z wikolem. Coś ten klej słabo twardnieje. 
    Pierwszy raz robię koszyczek tym wzorem, bardzo przyjemnie się go szydełkuje.
Wzór znalazłam  u  Gabi
Robię drugi z białego kordonka.

Projekt 10/52


Bardzo dziękuję za tak miłe i sympatyczne komentarze, które motywują mnie do dalszej pracy.
Pozdrawiam gorąco  Arleta ♥





15 komentarzy:

  1. śliczny koszyczek, kiedyś robiąłm tym wzorem, ale bardziej kosz :) kurka fajna, miałam w tym roku nie dziergać kurek, ale może chociaż jedną ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutki koszyczek zupełnie jak bliźniaczek mojego Twój jak by większy, masz rację miło się dzierga. Ja z rozpędu zrobiłam cztery. Dwa białe, pomarańczowy i żółty. Bardzo sympatyczna Kurka z tym falującym ogonem wygląda dostojnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny koszyk:)Właśnie ja też mam problemy z usztywnianiem różnych robótek i dlatego zniechęca mnie to.Ale Tobie świetnie sie udało:) Kurka jest exstra.:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kurka - pięknie będzie zdobiła wielkanocny stół :-)
    Koszyczek doskonały :-) Wspaniały wzór i doskonały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny koszyczek i super kurka :) Ja dopiero zaczęłam się uczyć szydełkować ale też bym chciała tworzyć takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyczek śliczny. Ja usztywniałam zwykłym krochmalem i pamiętam, że najwięcej problemu sprawiał mi pałąk. Kurka jest super - widziałam ten wzór gdzieś na forum robótkowym.
    Ja od pewnego czasu szydełka nie ruszałam i chwilowo jeszcze nie będę szydełkować, więc pozostaje mi podziwianie prac innych.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kokoszka jak ładnie wygląda z falującym ogonkiem,a koszyczek jeszcze ładniejszy.Piękna ozdoba na stół Wielkanocny.Skuszę się i ja zrobić koszyczek,tylko nie wiem czy mi wyjdzie dobrze usztywnić.Ja mam stary sposób na usztywnianie gotuję gęsty kisiel z mąki ziemniaczanej wlewam do miski ,dolewam jeszcze troszkę zimnej wody wymieszam i wkładam ,haftuję obrazy pięknie się wszystko usztywnia,tylko trzymam długo godzinę i dłużej ,suszę dobrze na koniec.Warto wypróbować.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super i kurka i koszyk. Ja jakoś nie mogę się wziąć za taki prace wymagające usztywnienia. Jakiś taki lęk...

    OdpowiedzUsuń
  9. koszyk i kokoszka ślicznie wyglądają, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. koszyk rewelacja a kokoszka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesympatyczna kurka i piękny koszyczek! Udane te ozdoby.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczarowała mnie Twoja kurka :) Jest świetna :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowa kokoszka i jak najbardziej będzie wspaniałą ozdobą stołu:) Koszyczek też mi się bardzo podoba.

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza kokoszka i piękny szydełkowy koszyczek :) Mnie zawsze brakuje czasu żeby zrobić coś podobnego...

    OdpowiedzUsuń