środa, 1 lutego 2017

Szalik z kapturem i mitenki ♥

Witajcie!

   Bardzo gorąco witam nowych gości, mam nadzieje, że zostaniecie u mnie dłużej.😍

   W ostatnim tygodniu robiłam takie oto zamówienie. 
Szalik z kapturem i mitenki. Kaptur robiłam wzorem muszelkowym by był dość gęsty, a szalik powstał z ażurowych elementów. 
Całość robiłam szydełkiem nr4 , z Alize Lanagold 800.Ta wełna to mieszanka 51% akrylu i 49 % wełny. 
Komplet jest bardzo funkcjonalny, ciepły i nie ,,gryzie,,. 








Mitenki są wygodne i  praktyczne,  bardzo dobrze prowadzi się w nich samochód.







Pozdrawiam wszystkich odwiedzających ,
dziękuję za komentarze   Arleta ♥

20 komentarzy:

  1. Szal z kapturem, to świetny pomysł muszę kiedyś wypróbować. Komplecik jest piękny, ale ażurowy szal mnie zachwycił najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny komplet,ja tez robilam szaliki z włóczki alize lanagold,bardzo milo sie robi tą włóczka,dziekuje za odwiedzinki na moim blogu.Chociaz ja nie mam ostatnio czasu na odwiedzanie blogów i bardzo mi przykro z tego powodu,ale czasem tak jest:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplet! Piękna kolorystyka i cudne wzory na szalu i mitenkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet. Te szal z kapturem jest cudny :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplet ! Szal mi wpadł w oko - super :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet! Szal z kapturem genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny komplet, piękny ten szal z kapturem, no i wygląda na bardzo cieplutki :D A mitenki są śliczne, chętnie bym taki komplecik założyła. :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny komplecik :)
    Wspaniałe połączenie technik dziania i szydełkowania :)
    Zajrzyj u mnie do komentarzy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to tylko szydełko :)

      Usuń
    2. No popatrz!!! Zmylił mnie ten ściągacz przy mitenkach - całkiem, jak robiony na drutach. :)))
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  9. Super komplet . Pięknie prezentuje się. Mitenki inne niż wszystkie jakie widziałam . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplecik! Bardzo ładny kolor:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba komplecik, a mitenki z tymi guziczkami to doskonały pomysł. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplecik i bardzo praktyczny. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały komplet!!!Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowny komplet. Kolor jest idealny i uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie obłędny i niepowtarzalny komplet, nawet nie wiem co napisać, bo jestem oszołomiona!!! Popatrzę sobie jeszcze trochę... pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Funkcjonalny, ciepły, nie gryzie i do tego bardzo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeslicznymi komplecik.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń