środa, 1 lutego 2017

Szalik z kapturem i mitenki ♥

Witajcie!

   Bardzo gorąco witam nowych gości, mam nadzieje, że zostaniecie u mnie dłużej.😍

   W ostatnim tygodniu robiłam takie oto zamówienie. 
Szalik z kapturem i mitenki. Kaptur robiłam wzorem muszelkowym by był dość gęsty, a szalik powstał z ażurowych elementów. 
Całość robiłam szydełkiem nr4 , z Alize Lanagold 800.Ta wełna to mieszanka 51% akrylu i 49 % wełny. 
Komplet jest bardzo funkcjonalny, ciepły i nie ,,gryzie,,. 








Mitenki są wygodne i  praktyczne,  bardzo dobrze prowadzi się w nich samochód.







Pozdrawiam wszystkich odwiedzających ,
dziękuję za komentarze   Arleta ♥

24 komentarze:

  1. Szal z kapturem, to świetny pomysł muszę kiedyś wypróbować. Komplecik jest piękny, ale ażurowy szal mnie zachwycił najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny komplet,ja tez robilam szaliki z włóczki alize lanagold,bardzo milo sie robi tą włóczka,dziekuje za odwiedzinki na moim blogu.Chociaz ja nie mam ostatnio czasu na odwiedzanie blogów i bardzo mi przykro z tego powodu,ale czasem tak jest:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplet! Piękna kolorystyka i cudne wzory na szalu i mitenkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet. Te szal z kapturem jest cudny :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplet ! Szal mi wpadł w oko - super :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet! Szal z kapturem genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny komplet, piękny ten szal z kapturem, no i wygląda na bardzo cieplutki :D A mitenki są śliczne, chętnie bym taki komplecik założyła. :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny komplecik :)
    Wspaniałe połączenie technik dziania i szydełkowania :)
    Zajrzyj u mnie do komentarzy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to tylko szydełko :)

      Usuń
    2. No popatrz!!! Zmylił mnie ten ściągacz przy mitenkach - całkiem, jak robiony na drutach. :)))
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  9. Super komplet . Pięknie prezentuje się. Mitenki inne niż wszystkie jakie widziałam . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplecik! Bardzo ładny kolor:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba komplecik, a mitenki z tymi guziczkami to doskonały pomysł. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplecik i bardzo praktyczny. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały komplet!!!Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowny komplet. Kolor jest idealny i uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie obłędny i niepowtarzalny komplet, nawet nie wiem co napisać, bo jestem oszołomiona!!! Popatrzę sobie jeszcze trochę... pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Funkcjonalny, ciepły, nie gryzie i do tego bardzo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeslicznymi komplecik.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaje... fajny komplecik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super komplet . Pięknie prezentuje się. Mitenki inne niż wszystkie jakie widziałam . Pozdrawiam ciepło.

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny komplet! oj marzą mi się takie mitenki...

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, cudowny komplet, szczególnie mitenki, jeżeli można spytać skąd zaczerpnięty jest wzór na nie. Chciałabym wykonać podobne dla siebie.

    OdpowiedzUsuń