środa, 8 lipca 2015

Wędrująca książka.

Witajcie moi mili, 

   Zapisałam się do fajnej zabawy Wędrująca książka
Liczyłam, że dojdzie do mnie gdzieś w listopadzie, a tu niespodzianka i książkę dostałam dwa tygodnie temu. Dotarła do mnie od Violisłomki wraz z pocztówkami. Przeczytałam ją jednym tchem i posłałam dalej do Annamaria   









Na szydełku powstała serwetka, która zdobi lodówkę i
 jest dywanikiem dla uroczych figurek, które 
ocaliłam przed złomowiskiem.








Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odwiedziny i komentarze. Arleta

19 komentarzy:

  1. Lovely doily !!!
    Have a nice day !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka:) To miałaś z książką miłą niespodziankę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka piękna - kolor ładny :)
    Też bym coś przeczytała... póki co jednak na taką przyjemność długo będę musiała poczekać.
    P.S. Doszła paczuszka. Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na okładkę myślę, że to moje klimaty, a serwetka jest śliczna. Ma taki piękny kolor:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą książką:) a serwetka cudna-jak zawsze!!!
    wakacyjne uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna serwetka :-) Przepiękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serwetka w ślicznym kolorze :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również przeczytałam ją w dwa tygodnie i dzięki niej trafiłam na Twój blog .
    Serwetka w ładnym kolorze . Dawno nic nie szydełkowałam a patrząc na Twoje dzieła mam ochotę coś zrobić - oczywiście w kolorze .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Także czytałam "Skrawki życia", bardzo mi się podobała, choć pierwsza część "Sklep na Blossom Street bardziej przypadła mi do gustu :).
    Serwetka śliczna, bardzo ciekawy wzór i kolor. A figurka żółwika totalnie mnie zauroczyła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie zdecydowanie bardziej podoba się kura, jest pięknie pękata! Serwetka w ładnym kolorze, podoba mi się obrzeże w trójkąciki. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne prace, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na zabawę!
    Serwetka śliczna:)

    Miłego dnia, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam za klopot, ale zapisywalam sie kilka miesiecy temu, sprzedalam wieksze mieszkanie i kupilam mniejsze w obawie o moja emeryture, a nowy adres to 02-157 Warszawa , Dwudziestolatkow 18 m 29, anna staszalek,jeszcze raz przepraszam za klopot jaki Ci zrobilam, serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna serwetka! I do tego cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł z tą wędrującą książką :) A serwetka... cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja mam taką książkę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak oczywiscie, dotarla dziekuje ,i ja rzeczytalam bardzo szybko, w ubiegly piatek wyslalam ja do Ostrowa Wielkopolskiego dalej,mam nadzieje,ze dzis lub jutro dotrze do adresatki, polecam Ci ksiazke ktora opisalam na blogu, nie ma tam tematu przewodniego, naszego hobby ale jest przygoda,pasja spelniania wlasnych marzen i Wlochy, piekny kraj i niesamowite daw miasta Rzym i Neapol,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń