czwartek, 3 grudnia 2015

Aniołki na szydełku

 Witam serdecznie,

   Zawitał do nas przedświąteczny czas, więc trzeba szykować ozdoby.
U mnie praca idzie pomału, bo  robię wszystko na raz. 
Szydełkuję ozdoby, robię kartki na życzenia świąteczna dla najbliższych i jeszcze trzeba sprzątać dom. 

   Jestem ciekawa, czy Wy znajdujecie odrobinę wytchnienie w tym szale przedświątecznym? 


   Przygotowałam do wysłania aniołki giganty. Mają ok 35 cm wysokości. Robiłam  je z Arii szydełkiem nr 3. Wzór kombinowałam z kilku i oto efekty. 













Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny i bardzo ciepłe
 komentarze.
Pozdrawiam Was gorąco i życzę miłego oczekiwania na święta.
  Arleta ♥
    
  




20 komentarzy:

  1. Aniołki Giganty są przesympatyczne,superowe!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne anielice,duże,dosyć gruba nitka a pięknie stoją, też dzierga się powoli ale tylko gwiazdki i dzwonki,no i czas sprzątania a niebawem i pieczenia się zacznie,mimo wszystko to ukochany czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczne aniołki, a właściwie anioły - z racji wielkości.
    Jakoś trudno mi się zorganizować i jak siebie znam, to wiele rzeczy będę robić na ostatnią chwilę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne aniołki i wzór oryginalny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Arletko, aniołki są naprawdę przepiękne!!!
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super i to takie duże, niezła jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też myślę nad prezentami do wysłania ale jeszcze nie zdecydowałam się. Twoje anioły są bardzo ładne 😊 Uwielbiam anioły 😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne anioły :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne!!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Anioły są odjazdowe :)
    Nie widziałam takich wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają wspaniale.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne aniołeczki. Ja w tym roku postanowiłam nie dać się przedświątecznej gorączce :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają bardzo okazale i pięknie. Marzył mi się taki duży szydełkowy anioł, ale nie znalazłam odpowiedniego wzoru, czasu mam mało i jeszcze grypa mnie dopadła więc chyba go nie będzie. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne! Jeszcze takich dużych nie robiłam. Piękne główki mają. Całość prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne 😊 Ja również powoli zbieram się do dziergania, ale nie wiem jaki wzór wybrać. Podglądam więc tymczasem Wasze anioły 😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne te Twoje aniołki :)

    OdpowiedzUsuń